piątek, marca 09, 2018

Niech moc będzie z nami!!! :-*

"Dzień Kobiet, Dzień Kobiet, niech każdy się dowie..." 

Cholera, a ja totalnie o nim zapomniałam...Naprawdę!
Jak to się mogło stać?! 
Yyyy najwyraźniej nie odzyskałam jeszcze w pełni swojej sprawności intelektualnej (podobno w ciąży mózg kobiety kurczy się na ten czas o 6%) i nie skojarzyłam faktów. A może te nocne pobudki do małego głodomora co dwie godziny rozkojarzyły mnie albo ten wieczny niedoczas, zabieganie i zmiana priorytetów zrobiły swoje, kto wie. 
W każdym razie, kiedy zobaczyłam dziś na fb post mojej znajomej, która napisała, że nienawidzi dzisiejszego święta i niech ten dzień się w końcu skończy, to pomyślałam sobie, że dokładnie tak, pierdzielić taki Dzień Kobiet! Co to w ogóle ma być?! 
Nieświadoma wysłałam syna do szkoły bez upominków dla Pań i dziewczynek z klasy, rano nie dostałam jak co roku kwiatów od moich chłopaków, życzeń od miłych klientów w księgarni też nie było (niby z oczywistych powodów, ale...). 
Mało tego! Nie zafundowałam sobie żadnych zakupowych przyjemności, no i najważniejsze...
Nie było babskiego spotkania... Co to za Dzień Kobiet bez śmiechów, żartów i paplania z dziewczynami?!?
Skoro uciekł mi z pamięci, to obrażam się! 
Najgorszy Dzień Kobiet ever!
Serio? :-)
No dobra, już się odobraziłam ;-) 
I tak sobie myślę, że taki Dzień Kobiet pełen przyjemnych chwil to ja mam codziennie...
Tak naprawdę jestem bardzo szczęśliwą babeczką. Mam trzech cudownych facetów, wielu dobrych, szczerych i ciepłych ludzi wokół siebie, pracę, która jest zarazem moją pasją, głowę pełną pomysłów oraz dom, w którym jest mnóstwo książek, czego chcieć więcej?

Dlatego Najdroższe Kobietki, życzę Wam żebyśmy nie tylko w dniu naszego święta, ale każdego dnia czuły się piękne, kochane, doceniane i szanowane. 
Bądźmy pełne pozytywnej energii, uśmiechnięte i niech moc będzie z nami!!! :-*



P.S.Filmik jest uroczy, częstujcie się i przygotujcie na niezłe heheszki ;-)
A ja ściskam Was mocno i zabieram się za "Szóste okno", bo dzień zakończony książką to dobry dzień :-)

I. :-*

                                                              
                                                                 Źródło: RMF MAXXX




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 . , Blogger