poniedziałek, marca 25, 2013

ROBIĘ W KSIĄŻKACH

Podejrzewam, że książkoholizm ujawnił się u mnie dosyć wcześnie,
wszystko za sprawą Mamy, która będąc ze mną w ciąży ukochała sobie pracę w bibiotece
oraz Mojego Najdroższego Dziadka, który chyba nie bardzo wiedząc co począć z małą dziewczynką,
nauczył mnie po prostu czytać:-)
Książki towarzyszyły mi od zawsze i  wszędzie:-)
Znajomi dziwili się jakim cudem taka szalona dziewucha jak ja, potrafi w jednym momencie zamienić w mola książkowego:-D
Aaaaaa potrafi, bo mól wcale nie musi być nudziarzem;P
Los tak szczęśliwie mną pokierował, że całe moje życie kręciło się wokół książek, no i chyba już tak zostanie:-)
Księgarnia - mmmmm tak to jest to,
połączyłam przyjemne z pożytecznym czyli jednym słowem robię w książkach!!!!:-)
I uwierzcie mi KOCHAM TO <3 !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 . , Blogger